Uutiset‎ > ‎

Tiedote 9/12

posted Sep 26, 2012, 3:37 AM by Miikka Einsalo

Syksyinen tervedys kaikille harrastajille. Enää ei parane haikailla kesän perään, se meni jo. Mutta syksy on onneksi otollista treeniaikaa, kun hyvät säät ei hämää :)

Syksyllä ja talvella tapahtuu normaalien treenien lisäksi kaikenlaista. Alla infoa tapahtumista:

HJMS SM-Kisat 29.9.

Hyvinkään Moo Do järjestää SM-kisat Nurmijärvellä. Meidän seurasta AINAKIN Markus on menossa kisaamaan. Lähdetään porukalla katselemaan kisoja ja luomaan hyvää tunnelmaa. Jos tarvitset kyytiä Kirkkonummi - Nurmijärvi - Kirkkonummi, laita vaikka viestiä Miikalle: 050 599 6960 niin katsotaan mitä keksitään!
  • Aika: 29.09.2012. Ottelut alkaa ~12:00.
  • Paikka: Heikkiläntie 27, 01900 Nurmijärvi.
  • Sisäänpääsy: Ilmainen
  • Säännöt ja tarkka aikataulu: http://goo.gl/3Em6N

Leirit ja Graduoinnit 30.9.

SM-Kisojen jälkeisenä päivänä sunnuntaina järjestetään kattava leiripäivä. Tällä kertaa alemmille- ja ylemmillevöille on osittain jaettu eri ohjelma. Lähdetään koko seuran voimin hakemaan kokemusta ja uusia vöitä. Nämä leirit eivät valitettavasti ole “auki” alkeiskurssilaisille, eli minimivaatimus on keltainen vyö. Pitkä päivä luvassa, ottakaa siis evästä mukaan!

Aamun ensimmäiset leirit ovat ilmaisia kaikille! Iltapäivän Ottelu 1 ja Ottelu 2 maksavat ensikertalaisille 25€ per leiri. Varaa käteistä mukaan! Jos olet jo jomman kumman tai kummatkin leirit käynyt, ei silloin leirit maksa sinulle mitään. Katso passista onko merkintää leireistä, passi sen kertoo. Graduoinnit maksavat normaalin graduointihinnaston mukaisesti. Graduoinnit laskutetaan osallistujalta jälkikäteen meidän seuran toimesta. Leireille ja graduointiin ei tarvitse etukäteen ilmoittautua, riittää kun tulee paikan päälle.

• klo 10 - 12: Ylemmät vyöt: Heittoleiri . Alemmat vyöt: Putoamistekniikka (ILMAINEN!)
  • klo 12 - 13: Graduoinnit
  • klo 13 - 15: HJMS harrastajat: Ottelu 1 (25€ ensikertalaisille)
  • klo 15 - 17: HJMS harrastajat: Ottelu 2 (25€ ensikertalaisille)

Alkeiskurssin graduointi

Alkeiskurssin graduoinneista ei valitettavasti vielä ole tarkkaa tietoa. Alkeiskurssin kesto on noin 3 kuukautta. Kurssihan alkoi 28.8. joten arvioitu graduointiajankohta on marras-joulukuun vaihteessa.

Alkeiskurssilaiset ovat olleet innokkaasti mukana, joten eiköhän vain jatketa treeniä reippaasti ja katsotaan mitä aika tuo tullessaan. Informoin teitä heti, kun informaatiota on antaa. Jos teille alkeiskurssilaisille tulee jotain kysyttävää kurssin / treenien / maksujen / graduoinnin suhteen, laita rohkeasti mailia minulle, tai ota asia esiin treeneissä.

Pikkujoulut 3.11.

Kirkkonummen Hoi Jeon Moo Sool ry. järjestää perinteiset pikkujoulut marraskuun alussa. Pikkujoulut koostuu kahdesta osuudesta. Ensin tehdään jotain aktiviteettia lauantai päivällä, johon jokainen teistä on tervetullut. Tämä on ns. virallinen osuus. Tämän jälkeen siirrytään johonkin saunomaan ja nauttimaan virvokkeita. Tämä jälkimmäinen osuus on vain täysikäisille ja onkin pikkujoulujen epävirallinen osuus.

Ohjelmasta ei ole vielä tarkkaa tietoa, mutta viime vuonna olimme seinäkiipeilemässä Salmisaaren liikuntakeskuksessa ja sitä edellisenä vuonna taisimme olla pelaamassa Curlingia Oulunkylässä. Saa nähdä, onko taas tänä vuonna jotain täysin uutta vai jo koettua. Informaatiota pikkujouluista tulee lähempänä ajankohtaa. Kannattaa kuitenkin jo varata tuo lauantai vapaaksi. Pikkujoulujen aktiviteettiosuus on omakustanteinen, joten kannattaa myös varata siihen pari kymppiä rahaa.

Vuosikokous 14.11.

Kirkkonummen Hoi Jeon Moo Sool ry. virallinen vuosikokous on marraskuun puolivälillä. Tämä on sellainen tapahtuma, joka ei ole harrastajalle pakollinen millään tavoin, mutta läsnäolo on suotavaa. Vuosikokouksessa valitaan uusi hallitus kaudelle 2013 ja siellä myös päätetään tärkeistä seuraa koskevista asioista, kuten jäsen- ja harrastusmaksut jne. Jos sinua kiinnoastaa vapaaehtoinen seuratoiminta, kannattaa tulla paikalle. Kokous järjestetään Kirkkonummen Kirjastossa klo 17:30 - 20:00. Virallinen kutsu kokoukseen ja esityslista on tulossa myöhemmin.